BEACH 2011

Det är något man tänker på ganska mycket, eller hur? Jag är stolt över min kropp eftersom att jag inte är smal som en pinne eller tjock som en köttbulle. Jag har mina brister, men det har alla. Men även om jag är stolt över den får jag alltid panik när jag tar på mig bikinin och går ut! Och därför tänker jag kämpa stenhårt med träning och kost inför sommaren.
Måndag- Rolla i 30-40 minuter + 50 situps och jobb med hantlar.
Tisdag- Springa i 30 minuter + 50 situps och jobb med hantlar.
Onsdag- Springa 20 minuter på crosstrainern + 50 situps och jobb med hantlar.
Torsdag- springa 30-40 minuter + 50 situps och jobb med hantlar
Fredag- 50 situps och jobb med hantlar
Lördag *äta vad jag vill dag*
Söndag- springa 30-40 minuter + 50 situps och jobb med hantlar.
Tror ni att jag klarar detta..? Är det för mycket träning..? Såklart kommer det finnas dagar jag hoppar över träningen helt, men jag ska göra allt för att klara detta. För en fin kropp är vad jag alltid velat ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0