can i have this dance?

Riktigt kass uppdatering idag jag vet, men har varit på tjejmässa hela dagen men det visste ni redan. det har iallafall varit jättekul, man fick gratis manikyr och dem platta och lockade tjejernas hår gratis. Ni kanske inte visste att jag har ett gryyyyyyymt dåligt tålamod? Så jag orkade inte stå i kö för att göra dem grejerna, eller jo jag skulle fixa mina naglar med vanlig fransk. Men jag hade svart nagelack redan så hon kunde inte måla dem, utan hon måla dem röda, men jag va så sur på henne så jag torka bort allt vilket jag ångrar nu, för det va fint. Haha!
Barca - real spelar ikväll, så det har jag ock hanna kollat på. Hon sover här inatt somsagt, och sen imorgon ska vi in och mysa på stan och gå vid vattnet och sånt kul! Puss♥
just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0