Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Det är olika från dag till dag. Ibland kan jag tänka, min mamma är så söt så hur kan jag då va så ful? Men sen ibland, så söt du är idag. Jag gillar inte alls att se mitt ansikte när jag precis duschat.
Men det är ju dag till dag, jag gillar inte ens att kolla mig i spelgen eftersom att jag inte är nöjd med mitt utsende. Så istället för att tänka jag vill dö för att jag är så jävla ful och jag har fula tänder och jag har ingen fin kropp så tycker jag att det är bättre med att peppa sig själv och istället för att säga jag är ful så säg jag är söt. Det brukar jag säga till mig själv när jag kollar mig i speglen, och det finns dem som har ännu värre tänder än dig och det finns dem som har ännu fulare kropp än dig. Det har hjälpt mig för nu får jag inte panik när jag kollar mig i speglen längre!
inte dem finaste bilderna på mig, men nu ser ni varför jag inte är nöjd med mina tänder! Men jag får min tandställning antagligen i maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0