Hel mysig kväll med tjejerna

Finns inte ord för hur jävla underbar denna kvällen, rebecka och lina fråga ifall jag ville hänga med dem och grilla vid handikappsbryggan. Hade inget annat för mig så det gjorde jag ju såklart, elin och ebba följde också med. Så det blev jag, lina, rebecka, elin, elin, matilda och ebba som satt och grilla på en liten brygga, hade filtar med oss så det satt vi få, och senare vira vi in oss i filtarna för det blev kallt.
Stackars ebba tappa sin mobil i saxån, hahahahaha shit vad kul det va, ja asså förlåt det va synd men alla börja asflabba i säker 30 minuter efteråt! sen ramlar lina i ån, haha. Åh gud detta måste vi verkligen göra om snart tjejer!
Elin sover här inatt som ett bra avsult på denna underbara dag! Puss och godnatt♥
Lägger in bilder när lina laggt ut dem på fb!
jeans/leggings- vero moda, linne- gina, tshirt- lindex, kofta- gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0