i´ll be watching you tonight

Kom hem från doktorn för snart två timmar sen! Usch, 1 spruta i varje arm och 3 halsprov, kul! Fick medicin igen som jag ska ta i 5 dagar tror jag, sånna stora äkliga tabletter..:(
Dem sa även att jag skulle stanna hemma hela veckan, kanske skönt, men jag saknar skolan nu. Eller iaf mina kompisar!
Kände att jag inte laggt in bilder på jättelänge, så tog några precis. Dem blev DOCK inte bra, men ni vet redan varför!
Hatten! köpte den på killarnas avdelning på h&m för 69 kr. hehe..
Kicks! 139 kr.
Dagens outfit!
Tröja: H&M
leggins: Ullared, gekås.
Ni märker att där är sjuuuukt dålig kvalite på mina mobilbilder va? Men ska snart köpa ny telefon och kamera, så blir nog lite bättre då!
Vad har ni gjort idag? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0