love is only for the lucky

Hej finisar! Vi va ute hela tiden och datorn va avstängd så jag kunde inte blogga från ven och ikväll har jag varit upptagen med reklamen som äntligen är färdig! Har iallafall haft det jättekul på ven, dövarmt väder i landskrona och häljarp, men på ven va det lite svalare, andån nice! Kände mig som ett litet barn när jag satt och rulla ägg med 6:åringar och tyckte det va skitkul att sen springa och kasta dem på träden, hehe! Viktor o Valter (mina kusiner) va ute och badade i det iskalla vattnet (!) galna jävlar, jag doppa fötterna sen gick en kall rysning genom hela kroppen och jag va tvungen att gå och sätta mig och äta kanelbullar hos poppis o farmor! Mamma o pappa hämta mig och farmor vid city gross, vi missa bussen som skulle gå till farmor för hon skulle hämta ut pengar på city gross, haha jag och farmor satt på bänken och hånskratta alla som försökte gå in på city gross och handla, för dem hade stängt eftersom att det är påskdagen. haha galna.
Nu ska jag kolla film, sen sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0