on my way down to earth

Shit vad jag börjar bli dålig på att blogga/uppdatera.? Haha, nej det gillar jag inte! Skolan har varit bra, fick snacka med min mentor angående ett stort bråk mellan mig och en annan tjej, son pågått sen november förra året tror jag. Skitsnack och sms-konflikter typ. Jag och Hanna sa till varandra att vi skulle snacka med denna tjejen igår, då hon fick reda på det och ändrat allt till att vi skulle slå henne..? Haha nej, sånt gör vi dock inte! Annars har det gått bra, känner att jag jobbat riktigt bra på lektionerna också, kul! Va med Elin efter skolan, ovanligt haha. Va inte lika kul som det brukar pga en grej som hänt..vill inte säga det här eftersom det är taskigt.!! Och även vädret har nog påverkat oss, har regnat hela dagen buhu, trodde våren hade kommit men nej :( Va ute ock gick en runda med ebba när elin stuckit hem, regnade såklart men annars va det skönt. Nu ska jag sova, godnatt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0