shoppat!

HEHE! Det va rea på gina så kunde inte låta bli.. Visar snart!
Dagen har förövrigt varit riktigt bra, mått sådär. Antagligen lite orolig för pappa, men han mår mycket bättre nu. Mamma, Melker och farfar åkte ner till han idag, men jag valde att stanna hemma. Jag va med Elin istället, mega kul.
Men skolan va bra, har haft typ 4 lektioner bara och alla lärarna va inte där, och åttorna praoar så vi har varit helt ensama. Men det är skönt, inte lika mycket väsen i korriderna längre.
Melker ska och bada med sin klass imorgon så vi va på ica maxi o handla så jag stack in på centan och shoppa lite istället. Faktiskt ren belöning för att jag tycker att jag börjat sköta mig bättre i skolan nu!
Just det, har precis varit ute och sprungit också! Riktigt stolt över mig själv nu.
Vad har ni gjort idag..?
väldigt gullig och sommrig tröja tycker jag.
snygg bild, haha! det är en ring med rosett på
detta sprang jag i, enkelt och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0