Standing out in the rain

Förlåt förlåt förlåt.. Hade verkligen ingen ork att blogga i går och idag har jag inte hunnit! Som sagt va det fotbollscup i Häljarp igår så va ju där och kolla, tyvärr åkte vi ut ganska snabbt, men grymt bra spelat endån killar! Sen va mina föräldrar i stan på kvällen så jag va hemma själv till halv nio sen kom Elinbabe hit, så vi va ute gick runder i häljarp sen hem och gjorde popcorn och kolla på film. Va uppe ett tag på fotbollscupen idag också, men pappa blev inlaggd på sjukhuset och jag hade inte delat ut reklamen inu så det va snabbt hem och dela ut och sen ner till Lund. Han mår verkligen inte bra! Hoppas han mår bättre snart, skulle egentligen med mormor på kyrkogårde imorgon men förljer nog med mamma till pappa istället. Vi får se. vad har ni gjort idag babes?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0