that you live dosn´t mean your alive

Hejsan babes. Allt bra? Ja men sjävlklart! Medicinen verkade nästan direkt så har inte kännt av något på hela dagen, så skööönt! Och det är underbart väder och skoldagen va helt perfekt! Går inte annat än att älska. Älskar verkligen mitt liv! Hur har er dag varit?
Vi hade sexualkunskap hela morgon, kanske därför dagen har varit så bra? ;) Haha nej, men det är dock inget som intresserar mig. Men det är bättre än en vanlig fredag iaf! Sen på eftermiddagen har vi bara haft so, gryyymt tråkigt.
Melker ska på disco ikväll och mamma på tjejkväll. Ocj jag vill INTE sitta hemma! Hoppas vid livet att jag får följa med mamma!
Okej, vi hörs senare. love/ Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0