This is my life my friend

Alla göteborgare bara skryter om deras underbara värder, men här nere i skåne.. Fyfan vad det blåser!!

Jag har egentligen gjort allt annat än tagit det lungt idag, vikit reklam, varit ute ca 1 timme med signe sammanlagt. Sen har jag bara suttit i soffan med datorn i knäet och kollat runder på nätet, hittat ett döööösnyggt linne på tradera också! Annonsen går ut om 2 dagar så vi får se om det blir mitt!
Vad har ni gjort idag babes..? Vad händer ikväll..?
Blir såklart en lung hemmakväll för mig, aven fast jag känner mig mycket piggare idag så har jag ju itne varit i skolan och känner verkligen inte för att gå ut i detta vädret. Häljarp har cup imorgon, så jag ska dit och kolla även om jag mår bra eller dåligt, haha! Ska försöka fotta där också, vet att jag har lovat er att lägga in bilder på det mesta jag skrivit om men jag har itne orkat ta bilder. Plus att jag inte har någon fungerande kamera! Ska köpa ny snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0