WHEN MORNING COME I WILL BE TO LATE

Hej sötaste! Allt bra idag? Jag mår awesome! :D
Skolan va helt  okej idag, första dagen ju så va grymt trött men annars har det gått bra. Suttit ute o stekt hela rasterna med fina tjejerna! Jag älskar er!
Nu ska jag dra ut med Ebba som äntligen kommit hem från Paris, sen ska vi ut o rolla en runda ikväll också. Bra början på mitt träningsschema, right? ;) Puss!
Måste bara länka om denna låten, grymt bra! men så jävla sjuk mamma tjejen har. Sånna personer är verkligen värda det värsta! Satt o böla som småflickor på musiken när vår lärare spelade denna för oss. Värd att lyssna på!
http://www.youtube.com/watch?v=KtNYA4pAGjI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0