cuz this is my life my friend

Hej sötsnosar! Hur mår ni? Jag mår sådär, lite ont i magen och så. Hoppas på att det går över.
Skolan idag va chill, pluggat lite inför grammatikprovet i har i engelska på fredan, (pluggade i skolan då) sen var det idrott, meega liten grupp, resten hade teori så vi körde innebandy på helplan. Gick väll sådärhaha, innebandy är dock inte det bästa jag vet! Men nice när läraren är typ 10-15 minuter försenad, sen att en elev behöver snacka med henne i typ 5 minuter! ja alltså detta hände under mattelektionen, haha riktigt kul va det. Alla satt och skratta åt saker som inte ens är kul, haha galen klass. Tur att jag kanske snart får byta!
Usch vilket långt inlägg det blev, nu ska jag inte trötta ut er utan gå o plugga so istället! Hojt
Och juste, haqde ju utvecklingssamtal idag också ju. Gick riktigt bra faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0