Dag 3* Min favorit årstid och varför

Helt klart sommaren! Allt med sommaren är underbar, och jag älskar att kunna springa runder i tunna fina kläder och ligga på standen dagarna igenom. Plus att jag älskar sommarkläderna.
Men sen finns där ju fördelar med med vintern också såklart. Jag gillar inte vad som händer vid "juldagarna" för jag gillar inte julen överhuvudtaget, för hela min släckt är skild vilket gör att dem itne vill träffas och så bilr det istället för 1 dag blir det fyra-fem! Och det är verkligen jobbigt! Men sen nyår älskar jag, för det blir alltid något extra dem sista dagarna på året. och jag tycker det är jättemysigt med snö när det verkligen är snö och inte slask som vi har haft här nästan hela vintern. Och jag gillar även våren. Äh kan lika bra säga att jag älskar alla årstider för dem alla har olika saker att gilla, om ni förstår vad jag menar?
Men sommaren är endån bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0