Dag 4* Mina mål/drömmar/önskningar

Oj detta va svårt! Jag vill bli känd haha. Jag älskar att skådespela så min dröm/önskning är nog att jag får typ en roll eller statist-roll i en film tror jag.
Och när jag blir äldre, just nu vill jag verkligen inte gifta mig! Men när jag blir vuxen vill jag nog det. Och jag vill ha barn, 2 st. Och jag vill gifta mig innan jag är 35 och då vill jag ha barn också!
Men mina mål, jag har faktiskt riktigt många mål jag vill uppnå innan jag går ut nian (går i sjuan nu) Och det är väll typ börja bruka allvar i skolan, sköta mig på lektionerna göra mina läxor och vårda mitt språk. Jag svär väldigt mycket, och det kan va ett utav mina mål också att sluta svära. För det är riktigt fult när tjejer svär!
Sen finns det ju, börja äta bättre. iallafall mer nyttig mat. Har blivt mycket skräp på sistonde. Det gör ju både att jag går upp i vikt och får en dålig hälsa, därför ska jag börja äta nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0