dirty dancing

Hej, Elin har åkt hem och vi har varit i Landskrona och gjort några ärende. Handlade en hårinpackning, får gå ner och prova den sen.
Nu sitter jag här och har så sjukt tråkigt som man bara kan ha! Pappa o Melker skulle egentligen jagat med Marcus idag, men det blir nog en annan dag :)
SKa hjälpa till med maten cokså så den blir klar snabbare, min mage kurrar och har gjort i nästa en timme.
10 sanningar om mig!
1. Jag är mycket av en mysmänniska, gillar att bara gå runder i myskläder och dega.
2. Jag är bra på att spara mina pengar, men även grym på att slösa dem!
3. Jag ÄLSKAR  att sminka och fixa andras hår!
4. Jag vill börja på skytte.
5. Min mamma är den person i världen som betyder mest för mig.
6. Jag är galen.
7. Folk uppfattar mig som kaxig för att jag för det mest ser sur ut o har mörk röst.
8. När jag är ensam hemma sätter jag på bästa låten, sjunger högt och dansar vilt!
9. Jag gillar inte att le, för jag hatar mina tänder.
10. Falska människor och folk som ljuger är det värsta jag vet!
11. Jag älskar cola.
12. Jag vill flytta utomlands
13. Fjortisar är något av det värsta som finns.
14. Jag har stor garderob, men köper in nytt heeela tiden.
15. Det va svårt att komma på vad jag skulle skriva här.
Nu förstår ni varför jag inte gillar att le.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0