for my mum

Ja jag vet jag är en dålig människa. Men seriöst, du säger att jag är lik personerna du gillar mista, att du inte bryr dig? Hur vill du att jag ska va? Jag kan inte hjälpa att jag blivit som jag blivit. Nej jag gillar itne heller mig själv, men jag försöker ändra mig, men varje dag får jag höra nytt skit, då går det inte! Jag försöker det är vad som betyder för mig.
Men vad jag vill ha sagt med detta är att jag är ledsen för vad som hänt både idag och andra dagar. Ja, det va dumt av mig att bli sur för en sån sak, tyvärr jag kan inte hjälpa det! Vi hade säkert haft trevligt där, jag ville bara inte.
Och ja, jag kanske är ego, men fullt så mycket som ni beskriver mig är jag inte. Jag försöker tänka mer på andra än vad jag tänker på mig själv, det kanske inte märks men det gör jag!
Jag vill inte att vi ska ha det såhär i vår familj för jag älskar er, det säger jag inte ofta men jag älskar er. Om du visste vilka skuldkänslor och vilket dåligt självförtroende jag haft idag?! Jag har gråtit hela dagen för jag vet jag sårat dig. Jag hatar att bråka med dig för du är den personen som betyder mest för mig. Verkligen, du är min mamma och jag har alltid älskat dig och jag kommer alltid att göra, men förstå att jag blir arg.
Du kommer säkert inte läsa denna texten men om du gör det hoppas jag du förstår hur jag mår och hur mycket du betyder för mig!
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0