i know a goodbye means nothing at all

Somsagt missa Hanna bussen så hon fick följa med mig hem istället. Så det blev inte av att jag gick ut och sprang, dels det och det har regnat här hela dan. Imorgon tror jag att det blir av, får se tjejerna ska med mig hem efter skolan på fika och mys. Men tror att dem går rätt snabbt igen :)
Jag har iallafall gjort ett hårt träningspass hemma, bestående av 50 situps 10 armhövningar, och 12 minuter på cykelmaskinen! Riktigt nöjd faktiskt :)
Nu ska jag kolla csi, sen städa rummet och sen blir det förhoppningsvis sängen!
Fick reda på att jag ska ha mitt utvecklingssamtal på måndag nästa vecka, så nu har jag en vecka att börja sköta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0