If i could, then i would

Hej, nu har jag gjort ny blogg igen. Kände att bloggplatsen inte va speciellt kul att blogga på och man tröttnar väldigt fort på den. Så nu börjar jag här istället, kan absolut ingenting om denna sidan så det ska bli kul. Och jag hoppas jag kan uppdatera varje dag :)
Skolan idag har varit kul och snabb, började med ett långt no-pass, börjar på nytt område i biologi så vi fick va med o planera hur vi ville göra med uppgifterna som kommer :)
Nu ligger jag i min säg och lyssnar på musik, ska städa lite på mitt rum sen gå och möta mamma.
Tänkte att jag skulle ha "dagens outfit" i bloggen också, så här fåt ni en bild på hur jag ser ut idag. :)
vit tröja- vero moda  grått linne-cubus  ljusa jeans- h&m

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul!! Ser fram emot många outfitinlägg! Du vet när man börjar bli gammal som jag så behöver man lite inspiration från er ungdomar :) ♥

2011-03-01 @ 20:55:17
URL: http://lindagradin.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Amen Linda du klär ju redan dig fint :)

Och du, var har du köpt dina reebook skor?<3

2011-03-03 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0