längesen

Hej, nu har Elin åkt hem. Hah den ungen är så jävla cp, haha nej men vi va ute, så hade vi handlat sockerdricka. Så gick jag och tramsa så spottade jag ut den på gatan, så skulle hon göra samma sak. Så fråga hon ifall hon skulle spotta den i mitt huvud, så sa jag ja gör du det, du vågar endån inte! Men jo det gjorde hon, så backade hon så jag jag efter så började hon skratta så spottar hon ut ALL drickan på mig, hur äklig får man va? Haha, så nu är min jacka helt våt och klistrig! :(
Aja, så kan det gå. har haft sjukt kul med dig idag hjärtat.
Nu ska jag nog gå och duscha, sen ska jag gå och lägga mig, för jag är sjukt trött!
så här såg jag ut idag!
Tjocktröja- cubus
Vitt linne- Gina
Svarta tights- Gina

Kommentarer
Postat av: CpUnderbara elin! <3

hahahahahahaha, sjukt kul! :D<3

2011-03-02 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0