she will be loved

Hej, denna dagen har varit piss! Usch, börja med stooort bråk med mamma på morgonen, sen va hela dagen förstörd. Mår inte så bra heller och det gör typ ingen i min familj, hoppas inte vi blir sjuka.
Skolan har somsagt inte heller varit bra, men fick reda på att jag är godkänd i svenska o so så det är ju bra :)
Förövrigt har vi bara haft tre lekitioner, ganska nice endån. Svanska sen idrott och tillsist skulle jag haft svenska men jag fick ha matte istället.
Har precis snackat med mamma och pappa, så mamma ska boka in en tid till doktorn för jag ska ta några prover eftersom mamma inte tycker jag ser frisk ut.
Och förlåt för att jag inte laggt in dagensoutfit här, men jag har bara kört deg med linne jeans och en tjocktröja. Ska börja bruka allvar snart igen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elinh<3

När ska du till doktorn? <3

2011-03-09 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0