Varför kommer inte inläggen upp?

La ut ett inlägg igår som inte publicerats!?
Hejsan! Allt bra idag? Har så jävla ont i mitt öra och har haft HELA dagen! Åh får damp på det, han en jäkla huvudvärk och ont i min kääke också. Seriöst hur mycket mer kan det bli? Hoppas ju iaf att ni mår bättre än jag!
Min skoldag har varit tråkig, riktigt tråkig! Även fast vi bara har haft 3 lektioner. Vi började med svenska, just nu jobbar vi med biblen (?) så skulle skriva en text om någon av personerna som är med i biblen. Jag vajde Sara och skulle skriva hur det va för henne att bli gravid när hon va 90 år, min lärare sa att det va riktigt bra skrivit, så det är ju kul!
Sitter i soffan och myser, är med Hanna också. Hon ska hem om en kvart då ska jag göra middag och sen gå oc lägga mig!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0