Varje gång jag ser dig får mitt mittenfinger stånd

Precis kommit upp ur duschen, gick snabbt idag, 45 minuter. Haha tänker ni säker, 45 min? :o Men ja, ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR att duscha! Hihi. Gjorde hårinpackning och rakade benen, känner mig riktigt fräsch nu!
Jag ska städa lite på mitt krigsrum, plocka undan kläder, bädda och dammsuga sen är det ett vanligt rum. Vill ni att jag ska ta före efter bilder, så gör jag gärna det!
SEN tar pluggandet över, hehe känns som jag skrivit det i varenda inlägg jag gjort idag? :o Men jag hittar alltid roligare grejer att göra än att plugg, ja tyvärr!
Äh, vi hörs senare (kanske)
nyduschad o osminkad (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0