varje gång jag tittar på dig är det samma gammla kille

Kom precis upp från den varma duschen, så skönt!
Skolan har varit ganska lung idag också, har fått bestämda platser på engelskan nu vilket jag hatar, inget emot dem jag sitter med men jag gillar att sitta själv för jag kan koncentrera mig mycket bättre då, men nej. "Nu sitter du där,så gå och sätt dig!!"
Har inte gjort så mycket idag annars, va ute med ebba efter skolan. Satt på konstgräs och kollade på killarnas träning och snackade med Rasmus, sen kom världens sötaste Isabella och satte sig i mitt knä, naw. Riktigt gullig tjej!
Ska kolla runder lite på facebook och bilddagboken nu, sen ska jag gå och lägga mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0