we are the world

Hej mina vänner! Har precis kommit hem från konstgräs. Va ju med Elin idag, så vi försökte oss på att åka rollerblades (?) Har gått väldigt bra för att inte ha åkt på nästan tre år! Men sen va vi ju på konstgräs, spelade lite fotboll med Rasmus trots att jag hade tappat känslen i mina tår. Och elin hade fått en blåsa på sin fot, så var vi tvungna att gå hem, så tänkte vi att vi kunde åka på stora vägen, men där va helt mörkt och vi hade inga skor eller reflexer. Så vi bestämmde oss för att ta inner vägen, så finns där en ganska brant backe med stenar, så Elin slängde ner sina roller och jag åkte och höllt henne i handen, så böjde hon sig ner för hon skulle ta upp rollerna så åkte jag efter och min mössa åkte ner sen börja hon springa, så då RAMLAR jag såklart! Haha, så nu har jag fått en sårskortpa på knäet och en bula på handleden! Mycket fint.
Nu ska jag äta lite, vet ej vad jag gör sen, hare bra. Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0