Äntligen helg!

Kul att se att statistiken höjs så mycket även dem dagar då jag inte bloggar så mycket!

Hej på er finaste! Varit riktigt fint o skönt väder idag så har varit på bra humör! :D Skolan har också varit bra. Delade ut annelies sista reklam direkt efter skolan och kom hem för en halv timme sen ungefär. Ska gå och städa på mitt rum nu sen gå bort och lämna mormors cykel. (Lånade den till reklamen, orka gå i hela legoland lixom...) Ska be pappa om pengar så jag och bellis kan gå och handla vår favvis dricka sen när hon kommer. Räkna inte med några inlägg ikväll, för ska köra helt datafritt hade jag tänkt!
Men ni får ha en bra fredag så hörs vi imorgon, puss!♥
kör på gammlebild från i vintras för jag fastnar verkligen inte på bild just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0